butterflies

Publicerat den: 2010-08-03, klockan: 21:04:51.


Hejhej!

Här har ni mig igen, och jaa jag lever fortfarande;) Inte varit så mycket uppdatering här men det har hänt en del.. Klassträff här hos mig i söndags, jobb igår och idag har jag fotat och varit hos syrran en stund. Har som sagt börjat jobba igen och har två jobbiga veckor framför mig och sen blir det skola igen. Det här sommarlovet(som man knappt kan kalla sommarlov pga det dåliga vädret) har verkligen inte känns som sommarlov och det har inte hänt mkt roliga saker heller. Varje sommar hoppas man och säger att "det här ska bli den bästa sommaren" och att "det kommer bli grymt" men det känns inte så alls iår och det suger.

Imorn ska jag upp tidigt och jobba, långpass imorn men man får tänka pengarpengar..
Hoppas att ni mår bra,
pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0