friiiiiiday

Publicerat den: 2010-08-06, klockan: 20:46:42.

Canon EOS 500D, standard objektiv 18-55mm.


Hejsan!
Här sitter jag, en fin fredagskväll som denna och gör.. Ingenting. Kom hem från syrran för en liten stund sen och nu sitter jag här och laddar inför jobbet imorn. Orkar inte göra något direkt på kvällarna när jag jobbar. Skönare att bara vara hemma och slappa.
Imorgon är det Lördag iaf och då ska jag till Uddevalla med Evelina. Har inte träffat henne på flera veckor så det ska bli hur kul som helst! Sen är jag ju ledig söndag med, känns bra:)
Vi hörs sen tror jag,
pusss♥



Kommentarer
Postat av: Sofia

fin blogg du har :)

2010-08-16 @ 11:31:15
URL: http://sofiasjolander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0