huvudVÄRK

Publicerat den: 2010-08-24, klockan: 20:33:57.
Nu har skolan dragit igång på riktigt..
Massa info på lektionerna och nya ämnen som gör att man måste gnugga geniknölarna en gång extra för att hänga med från början nu. Det är mkt matte. Det är väl det jag vetat sen innan men nu är man här och det är mkt. Hjärnan får verkligen arbeta.
Så vet inte om det är därför eller om det är för att vi har dålig ventilation i skolan, för har en sån hemsk huvudvärk varje dag.. Det är väldigt störande och gör att man känner sig lite seg och allmänt hängig om dagarna. Men imorn är det ny dag och nya tag så hoppas att huvudvärken inte kommer då iaf:D

Varit lite mkt o göra nu dom här dagarna med möten i skolan och liiite plugg efter så har inte haft ork att blogga. Men nu ska jag försöka så mkt jag hinner med iaf:) Vi kommer ju få datorer i skolan nu med så möjligheten att blogga på dagtid kommer att vara lite lättare nu. Nog för att jag inte ska blogga hela dagarna men man kan ju alltid förbereda ett inlägg och bara publicera det snabbt:D Men eftersom vår är lite seg så kommer vi inte få dom förräns v.36 men det är bättre än aldrig iaf. Man får se det positivt!

Neej nu ska jag ta och fortsätta att se på Fångarna på Fortet. Det var mitt favorit program när jag var liten. Nog för att jag tkr det var bättre då men det är helt okej att se på nu med! Bra att det är något att se på på TV:)

Vi hörs imorn,
pusspusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0