läsarbild med Andreas Wijk

Publicerat den: 2010-08-29, klockan: 21:13:42.
Godkväll :)
Har blivit en vana att typ bara blogga på kvällarna.. Vet inte om det är bra eller dåligt haha men borde ju vara mer än ett inlägg om dagen men det hinns inte med.

Idag har varit en mamma dotter dag på Torp i uddevalla som för er som inte vet är ett köpcentrum. Blev lite mer shopping än vad jag tänkte mig att det skulle bli men har ju iaf tjänat ihop pengarna själv! Har inte hunnit ta kort på det så ni får se det imorgon :) blev en blus och lite annat smått och gott.
Har även ikväll gjort en ny header till Ana. Jag kan verkligen inte påstå att jag är så bra på att göra headers och designer men det är roligt och blir jätteglad när ni frågar om jag kan göra designer till er kära läsare men nej, jag gör bara till nära vänner:) Så har bara gjort om hennes header ikväll men ska sätta mig och pilla med menyn och så någon annan dag tror jag.

Nu ska jag försöka skicka in en uppgift vi har fått i Teknikutveckling och Företagande så är en läxa gjord iaf..
pusss♥



Såg ni vem vi hängde med på Liseberg i fredags..;)
hahhaha nej men vi hälsade på och tog en läsarbild med Andreas Wijk. gaaah den killen vet verkligen hur man klär sig och så trevlig han var. Jättegoo verkligen och gick jättegärna med på att ta kort med oss. Ana blev helt till sig när hon såg honom så vi fick oss några goa skratt åt deet resten av kvällen:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0