lördag

Publicerat den: 2010-08-28, klockan: 23:10:33.
Hejsan:)

Hur mår ni allihopa? Kan säga att här är det segt, riktigt segt. Kan ju dra historien från början om vf jag är såhär trött..

Igår efter en heldag i skolan åkte jag och mina två bästa vänner till gbg för att gå på Liseberg och kolla på NRJ in the park. Tyvärr missa vi typ alla artister men vi fick ju sett Rasmus Seebach vilket var det viktigaste och oj va bra han var live. Över förväntningar! Liseberg var ju verkligen fullt med ungdomar och vi träffade en del kompisar som man ser alltför sällan.
Eftersom då Liseberg stängde klockan 22.00 så drog vi oss mot brunnsparken då och satte oss på condeco och fikade. Jag tog en hallonsmoothie vilket jag älskar! Så himla gott och inte alltför onyttigt vilket är bra. Så vi satt där och dega i några timmar typ och sen gick vi mot centralen. Vi blev ett lite större gäng som hängde ihop, alla ifrån lysekil så det var riktigt roligt. Så eftersom bussen gick hem vid ett så var jag hemma halv fyra typ och idag så har jag JOBBAT.. Usch är så seeeg. Har iaf sovit typ hela eftermiddagen men kommer ändå somna som en stock strax.

Har tyvärr inga bilder från gårkvällen eftersom jag inte hade någon kamera med mig:( Men imorn kommer det nog förmodligen kommer några bilder iaf med en sak som hände, ska inte säga vad det är förräns jag visar er så kika in här imorn så får ni se;D

Nu ska jag som sagt snart kila till sängen för behöver min skönhetssömn.
nattiiii♥


Kommentarer
Postat av: A

- Där är ju Amanda på sne! säger Viktor och skrattar. :)

2010-08-29 @ 11:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0