sista dagen på jobbet

Publicerat den: 2010-08-15, klockan: 22:14:45.

Hallå:)

Har varit två hektiska dagar. Har verkligen haft fullt upp hela tiden så har inte haft tid att uppdatera något här. Igår kväll efter jobbet åkte jag iaf till stan och träffade Ana som kommit hem från Portugal efter en månad typ. Jag, hon, Ewe och Emil gick iaf hem till Ewe o såg på film, åt godsaker och drack lite rosé. Fick pratat igenom den här månaden också vad som hänt här och vad som hänt i Portugal. Sen sov jag i stan och åkte hem i förmiddags. Då åkte jag och mötte syrran m fam. vid stranden. Det var sjukt varmt även fast det inte var så mkt sol så jag lånade syrrans baddräkt(det var typ 10 år sedan jag använde baddräkt hahah) och badade med mina syskonbarn. Sen åt vi där och satt o prata en stund tills jag va tvungen att åka, jobbet kallade!

Och nu har jag jobbat klart på mitt sommarjobb för iår vilket känns helt awesome! Känns typ som en lättnad, asgött.
Nu ska jag lägga ifrån mig datorn, kura ihop mig under en filt i soffan och gotta mig med sakerna på bilderna nedan, min arbetskompis rekomendera den här chokladen så hoppas den är god nu!
Vi hörs imorn, pussss♥


Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

snygg blogg!

2010-08-16 @ 03:09:25
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/
Postat av: Darksess

Chokladen är så god :D Smakar after eight.

2010-08-16 @ 11:08:51
URL: http://www.darksess.com
Postat av: Miriam - Fotoblogg

Fin blogg =)

2010-08-16 @ 11:20:49
URL: http://fotomojjet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0