skolstart

Publicerat den: 2010-08-19, klockan: 22:41:54.
Godkväll!

Nu är första skoldagen avklarad och det var faktiskt helt okej. Roligt och träffa alla igen, både klasskamrater och folk i andra klasser. En mycket slapp första dag var det iaf, börja halv nio och slutade kvart över tio. Så ganska chill.
Sen när vi sluta gick jag med några killar i klassen o åt lunch, vi pallade inte skolmaten så gick ner på stan:) Det värsta var ju regnet då.. Mitt hår såg ut som bara f*n efteråt men aja haha. Eftermiddagen spenderades iaf med Ana, Ewe och Oliver en stund. Blev prat om schema, kurser och nytt folk typ och sen efter det såg vi på film.

Fattar inte var denna dagen tagit vägen, det har gått väldigt fort!
Nu ska jag nog försöka sova, vilket inte kommer gå så bra.. Blir nog ett avsnitt av True Blood.
Var det någon av er som börja skolan idag? Hur jag eran dag varit?
Sov så gott nu alla, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0