tisdag

Publicerat den: 2010-08-10, klockan: 20:00:53.


linne - monki, cykelbyxor - hm, boots - din sko, armband(här som armsmycke) - lindex, ringar - bla från cocoo.se

Helllluu!
Hur mår ni idag? Jag mår bara bra. Jobbade förmiddag idag så har haft eftermiddagen ledig för att göra roliga saker, som att fota;) Gick ut med kameran och min nya fjärrutlösare [Canon RC-6]. Tog huuur många kort som helst men dom flesta blev ju en aning oseriösa och icke bloggmaterial om man säger så haha. tänkte att om jag har en sån så kanske jag kan bli bättre på att ta outfitbilder. Hmm så får se om jag blir det;)

Nixpix, ska tvätta bort sminket nu och kanske ge mig ut på en promenad. Känner att jag behöver det!
vi hörs senare, pössss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0