trötter

Publicerat den: 2010-08-05, klockan: 21:39:40.
oHejhej,

Hur mår ni? Jag är t r ö t t! Jobbat två långa pass nu i två dagar så kroppen är helt slut. Imorgon blir det ett kort pass igen som kommer bli skönt, sluta tre så inte hela dagen går bort. Imorgon åker jag till stan efter jobbet med syrran. Ska köpa mig en tröja i belöning till mig själv nu när jag slitit så hårt;) bara 1½ veckas jobb kvar sen börjar skolan.. Känns lite konstigt men roligt också =) Fast för mig så slutar ju inte jobbet, har antagligen fått jobb nu i höst/vinter vilket är göööötttt. Lite extra pengar är aldrig fel.
Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa för det blir en tidig kväll idag,
pusspusss♥

och juste, klantat mig så har ingen mobil på några dagar..... på måndag kanske jag får tillbaka den, om jag har tur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0