a hard work work

Publicerat den: 2010-08-11, klockan: 14:10:18.

Heej,

Regnig dag idag. Känner mig ju grymt taggad på att ta moppen till jobbet. Kommer ju bli pissevåt är då en sak som e säker. Kanske får leta fram regnkläder o dra på mig. Inte så snyggt men bättre det än att bli våt:)
Den här förmiddagen har jag inte gjort någonting. Sett lite på True Blood och ätit tacos. Ätit lite godis. Slappat ännu mer. Lite film. Och just nu sitter jag och snackar med en klasskompis om vårat nya schema. Rööööv säger jag bara att dom har gjort om det typ igår så vi slutar sent fredagar nu ändå. Blir så sur verkligen.. Hade sett fram emot att sluta tidigt då eftersom jag ska jobba varannan fredag.

Jaja, är iaf lite sugen på att börja skolan igen nu. Komma tillbaka till allt d sociala. Kom liksom på förra veckan när några i klassen var här hur mkt jag saknar dom. Plus att det ska bli skönt att komma in i vanliga rutiner igen. Och jag längtar så efter höstmodet också! Boots, mysiga koftor, skjortor, vantar & mössor, halsdukar.. Jaa, allt:D

Nee nu ska jag ta på mig jobbarkläder och sticka! När vädret är såhär så gör det inget att man jobbar iaf:)
Vi hörs ikväll om jag orkar,
pusss!

ge min bruuuuuna ben o sool


Kommentarer
Postat av: sofie

hej :)

super snygg blogg du har :D

är du medlem på bloglovin? :)

kram!

2010-08-11 @ 17:36:18
URL: http://tiiepsofiee.blogg.se/
Postat av: ewe

sv: snygga ben på bilden;) ahahah

har du sånna?:O haha. ja nog många som kommer ha menmen:( dom e snygga! ;D

2010-08-11 @ 17:53:41
URL: http://ewiss.devote.se
Postat av: Anonym

haha cp tår

2010-08-13 @ 21:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0