världsmästarcykeln

Publicerat den: 2010-08-30, klockan: 22:07:40.


Godkväll♥
Hittade massa gamla bilder på mitt minneskort sen i sommras(om man nu kan säga såå. det är fortfarande sommar men känns inte som det när det typ är 5 grader när man ska gå till skolan på morgonen:( ). Fick iaf ett ryck när vi var och grillade för ett bra tag sen. Satte mig och fotade patricks gamla cykel, gamla bettan som han kallade "henne" haha. Inga speciella bilder alls men bättre än ett bildlöst inlägg iaf.

Idag har jag nog fått den roligaste läxan på mkt länge. Jag har "Fotografiskbild A" på schemat så har fått en läxa att fota. Kan ju inte bli mkt bättre eller?! Efter en lektion men en helmysig lärare så kan jag knappt vänta tills fredag då nästa lektion är. Hoppas verkligen att han kommer kunna hjälpa mig att utvecklas och lära mig min kamera bättre.

Nu blire snart sängen och ladda inför en lång seg dag imorgon. Tisdagar är ingen favorit med idrott och engelska..
Hoppas ni har haft en bra dag och så får ni sova så gott♥

Kommentarer
Postat av: Feliciaa'

Älskar gammla kärringhondor så jäkla snyggt :D

kram

2010-08-31 @ 17:58:06
URL: http://feliiiciah.blogg.se/
Postat av: MOAA

fin blogg!

2010-08-31 @ 18:09:17
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0