12 december

Publicerat den: 2010-12-12, klockan: 10:45:10.
Hejhej,
Nu var det några dagar sen jag skrev här igen. Jag gjorde faktiskt ett inlägg i fredags som jag glömde publicera, bra jobbat?!
Ne men i helgen har det varit fullt upp. I fredags vare bandyturnering och träffa massa saknat folk, igår var jag i göteborg hela dagen för att shoppa och på kvällen var det att umgås med härligt folk! Men vid tolv var det dags att gå hem för då skulle alla som var över 18 ut och vi minderåriga fick gå hem.. Men hade jätteroliga timmar före det så det var lätt värt att åka dit.
Idag så är det också fullt upp men har en liten stund lugn och ro nu på förmiddagen. Ska på Kalas sen till mitt syskonbarn och senare ikväll ska jag på Lucia-kröning i kyrkan. Min bästa vän Ana Rodrigues blev Lysekils Lucia 2010 så jag ska vara där med kameran i högsta hugg och ta en massa kort:D
Men nu ska jag se på tv en stund, och sen ska jag fixa mig. Pusspusss

ta mig tillbaka till värme o soool. har börjat flå typ nu så all färg är nästan borta:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0