Dan före dopparedan'

Publicerat den: 2010-12-23, klockan: 22:39:51.
Lilla Julafton
Varit en lugn dag. Eller kanske lite hektisk förmiddag på jobbet men en lugnare eftermiddag. När jag slutat jobbet åkte jag och min syster till Lysekil och köpte de sista julklapparna. Alltid ute i sista sekund.. Men nu är det fixat iaf! Efter det åkte vi till min andra syster och hade myys där hela kvällen. Spelade tv-spel med barnen, såg på julkalendern och åt godis.
Nu sitter jag här hemma med mamma och slappar. Kurerar mig med en alvedon och tee i mängder. Halsont och ont i foten.. Hoppas att jag mår bättre imorgon.

Ha nu en toppen julafton imorgon om jag inte har tid att blogga!
kram♥

Kommentarer
Postat av: FRIDA

sv: ska höra med henne! :D god jul på dig med amanda, kramar i mängder!

2010-12-24 @ 00:02:39
URL: http://fridasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0