hej mitt vinterland..

Publicerat den: 2010-12-08, klockan: 21:44:13.
Hejhej,
Inte blivit så mycket skrivet här de senaste dagarna. Det är full rulle hela tiden, mycket i skolan och bloggen kommer som vanligt ikläm.
Idag har varit en riktigt slapp dag. Kom till skolan, hade en lektion och sen var resten inställt. Då åkte jag hem och fotade lite ute i allt det vita och sen har jag bara sovit hela eftermiddagen. Pluggat lite också och nu ligger jag här i soffan och ser på tv. Nu har ändå mer än halva veckan gått, snart helg!
Hoppas ni har det bra. Och att ni trivs bättre i snön än vad jag gör. Nu på typ en halvtimme har det kommit 10 cm snö. Får se hur jag ska ta mig till skolan imorgon haha..
ha det bra tills vi hörs nästa gång, puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-12-11 @ 18:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0