Julafton!

Publicerat den: 2010-12-24, klockan: 16:46:15.
God Jul allesammans♥
Mysigaste dagen på året eller vad säger ni? Jag är verkligen som ett barn, jag älskar julafton. Men faktiskt inte för paketerna som när man va liten utan för gemenskapen och att få umgås med familjen! Ingen rolig dag i övrigt men. Har gått och bävat för den här högtiden hela året. Första julen utan pappa och det känns verkligen att det aldrig kommer bli som förr..
Har iaf ätit lunch, sett på Kalle Anka & Hans vänner och ätit julgodisar med familjen. Nu kommer snart mormor, farmor och min faster så blir det mat om en stund. Mamma står och lagar det nu, ska bli så goottt!
Nej nu ska jag gå och vara social mot resten och senare efter maten ska jag byta om till tomte-outfit.. Ska stoppa bomull i munnen så jag får annorlunda röst iaf. Hoppas ungarna går på det haha!
Ha nu en toppen Julaftonskväll, många kramar från lilla mig♥
att få ett kort på alla fem var inte det lättaste ska jag då säga.. dom kröp ju därifrån en efter en typ hahah, men iaf alla mina fem gulleungar♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0