julloooooooov

Publicerat den: 2010-12-22, klockan: 14:19:19.
Hallå!

Säger bara vilken natt.
När vi fick jullov igår så drog jag och en kompis till kungshamn på fest. Blev en ganska lyckad kväll tycker jag allt bara att jag var så tröööött och ville sova men det var fullt liv där tills halv fem typ. Då somna jag och sov i ett par timmar innan jag tog bussen hem runt nio.

Så idag har jag varit hos syrran och tagit det lugnt. Ska dock strax åka till jobbet. Blir jobb i eftermiddag och imorgon förmiddag. Lite segt att jobba dagarna innan jul men det kommer nog gå fort och så eftersom det är mkt folk de här dagarna.
Juste min klänning från nelly kom idag med! Snabba leveranser gillar vi:D

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0