nyårsklänning, check!

Publicerat den: 2010-12-20, klockan: 19:44:41.
Ojoj..
Redan en vecka sen jag skrev något här. Livet går som för runt.
Idag hade jag det mattenationella så nu är jag läx&prov ledig hela lovet. Känns underbart. Hoppade runt i skolan av lycka när det var klart av känslan att snart är det lov och inga mer måsten.
Efter skolan åkte jag och några kompisar till Torp. Tänkte shoppa nyårsklänning och lite annat roligt men jag kom hem med smink, armband och hårfärg! Färgen åkte i håret direkt när jag kom hem så det är nog någon nyans rödare nu än innan:)
Som sagt då så blev det ingen nyårsklänning men jag klickade mig in på nelly.com direkt jag satte mig vid datorn och de hade fått in lite nytt och där hittade jag en som jag föll för! Paljetter och spets, mhmm I like!
jag bara älskar den!! 549:- hos nelly.com

Kommentarer
Postat av: CarolineOlsson

Hej Amanda:)

Va duktig du är att jobba på lillajulfton! stort plus för dig, synd bara att jag kanske skrämde dig så som jag såg ut (hade precis vaknat) haha :)

ville bara säga att denna klänningen är grymt snygg har köpt denna fast i lila i xs/s och sitter som en smäck. Den är grymt snygg!

Ha en fortsatt bra dag och godjul och gott nytt år!

Puss o Kram :)<3

2010-12-23 @ 14:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0