18Februari2010

Publicerat den: 2010-02-18, klockan: 19:04:01.
You'll be here in my heart, always..
pappa♥

Nu var det ett bra tag sen igen bloggen. Mina närmsta vänner vet nog varför och ni andra kanske kan lista ut vad som hänt om ni läser det jag skrev ovan.. 
En vanlig torsdag idag fast jag åkte hem lite tidigare från skolan närmare bestämt 11.05 underbart var ordet. Eller lite gott iaf! Orkar inte prata om skolan här, kommer alltid in på det ämnet när jag ska blogga eftersom jag tänker på det hela tiden :( ska försöka blogga om roliga saker ist, försöööka!
Har lite nya saker i garderoben som jag alltid kan visa.


Blusen & tröjan från HM och väskan från Lindex, kan ju säga att väskan åhhh. Jag♥den asså

Nej nu är det OS på tven, Anja ska väl köra snart och sen är det skidskytte! gryyymt
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0