Det är något konstigt med min blogg, yiipppie! -.-

Publicerat den: 2010-02-25, klockan: 20:15:14.
Okej, nu har jag grejat med min bloggdesign i några timmar och det verkar som att när jag lägger upp ett nytt inlägg så blir raderna i menyn jättestora konstigt nog :s vet inte alls vad jag ska göra åt så det får vara så sålänge. (så har tagit bort d tidigare inläggen idag om ni undrar vf det ser ut som att jag inte bloggat alls idag) Så tills jag kommer på en lösning får det vara såhär..

Nu åt nått helt annat hahaah
Idag när jag och mamma var och handlade köpte jag nytt shampo och balsam, Tresemmé! Hörde att det var bra så jag läste lite om det igår. Det är hårprodukter som har används i frisösalonger i 40 års tid och nu har det äntligen kommit till Sverige och man kan köpa det i vanliga matvarubutiker. Flaskorna innehåller 900 ml och kostar runt 90-100 kr. Nu får jag bara hoppas att det är lika bra som alla säger haha :D

Nu sitter jag här på min gamla data som är gaaaaaalet seg :( kan bara ha uppe ett fönster åt gången och allt segar.... Men nu ska jag gå ner och duscha och testa mina nya hårprodukter. Hörs sen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0