In my head

Publicerat den: 2010-02-28, klockan: 22:12:31.

Ligger här i soffan med datorn på magen. Paus på Wallanderfilmen på tven.. Hata TV4 och pauspauspaus. Men då har man tid att blogga. (y
Har målat naglarna röda nu! att måla på höger handen är ju nästan omöjligt. Blir alltid jättefult eftersom jag är högerhänt men så är det väl för de flesta så är nog inte så ensam om d ;) Äter Noblesse också, så himla gooottt. Jag älskar ju choklad så kan verkligen äta hur mkt som helst vilket inte är så bra.. Men vafan, man lever bara en gång!

Tänkte bara "tipsa" om en bra låt. Har sett massa folk som har lagt upp den men jag har börjat lyssna på den nu.
In my head - Jason Derulo


Nee nu ska jag se klart på filmen, äta Noblesse och sen sova. Skola som sagt imorn..
Nattii♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0