Mys med Ana och Ewe idag♥

Publicerat den: 2010-02-20, klockan: 00:11:20.
Idag efter skolan så gick jag och Ana med Ewe hem och typ åt och bara tjöta och mös. Sen så började Ewe dansa liite i otakt (med flit dock) så kom vi ju på den roliga idén att dom skulle klä ut sig och så skulle jag filma då. Och haaaaaaaaareguud vad jag skratta. Ont i magen skratt verkligen. Eftersom jag är lite lat och inte orkar lägga in ett videoklipp själv här så läkar jag till Anas blogg här så kan ni ju alltid kika ;d mina tjejer är galna!

Så nu sitter jag och mamma här och dricker te tillsammans och jag småbloggar ju lite då med =) Ska snart sova och imorn är det lördag och just det, det är ju L O V nu med! Det har jag helt glömt hahah, asgöööööttt iaf. En veckas ledigt från skolan kan vara behövligt. Bra att kunna sitta inne nu med när det är snöstorm och nästan omöjligt att ta sig fram utomhus. Är inget fan av snön längre asså. Bort med den nu. Nej nu kallar sängen,
Sleep tight! ♥ puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback