Snöstorm

Publicerat den: 2010-02-20, klockan: 14:05:43.
Att det aldrig kan sluta! Det snöar och snöar, lilla Amanda går ut och skottar, det fortsätter snöa och snöa och Amanda tar på sig kängorna och ska gå ut och skotta där hon skottade förut eftersom allt har snöat igen...... Vill bara att det ska bli vår och det hemska vita ska försvinna. Synd att man inte kunde trolla haha..
Mamma har satt mig på att laga mat men det går lite segt. Måste nog sätta igång snart. Ska vara med Evve sen också. Någon av oss får trotsa snöstormen och gå ut och jag tror det ska bli hon hehe ;) goo kväll skare bli med lite candy, kanske film och skratt vaklart!




Nog för att det är väldigt fint ute när det är snö så är jag riktigt trött på det nu. F Ö R S V I N N
Nej nu ska jag laga mat, vi hörs sen puss!

Kommentarer
Postat av: FRIDA

sv: haha :D

saknar dig stumpan!

2010-02-20 @ 14:56:04
URL: http://fridasplace.blogg.se/
Postat av: Ana

Sv: Jaaa allt är fint, vill ha allt!! :D

2010-02-20 @ 15:29:42
URL: http://anarodrigues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0