Söndag den 21 Februari

Publicerat den: 2010-02-21, klockan: 14:36:01.
Haalloj bloggen!
Blev iget mer inlägg igår och inte tidigare idag heller för har inte haft tid :) Evelina kom hit igår. Vi såg på Melodifestivalen, som jag tyckte va ett riktigt fiasko.. Hur f*n kunde "Timotej" eller vad dom nu hette gå vidare?! Jag och Evve blev riktigt sura då asså. Tur att Darin gick vidare sen iaf, men det skulle varit honom och Alcazar helt klart!
Sen när det var slut såg vi på fiilm, och efter det slog vi på OS på tven och sverige tog guld & brons :o jag blev helt chockad men det var riktigt roligt för dom! Jag och Evve satt och hoppa i soffan och höll varandra i handen och var jättenervösa hahahha :d

Nu har det äntligen slutat snöa iaf vilket är riktigt skönt. Solen skiner och mina små pojkar är här. Har spelat spel med Viktor och nu sitter han och ser på film så jag fick lite tid att blogga ;) men nu ska jag duscha och hjälpa sis att baka,
Ha en fortsatt trevlig söndag, puss


Kommentarer
Postat av: Ana

AH SERIÖST!? timoteiljljljfgh? :o halllååååååå

2010-02-21 @ 15:44:18
URL: http://anarodrigues.blogg.se/
Postat av: ewe

hahah timotej va ju bra haha as skön låt :D

2010-02-21 @ 22:13:45
URL: http://westerlundevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0