Amanda bästa Olsson ♥

Publicerat den: 2010-02-18, klockan: 21:38:11.
Jag vet att din stora dag inte är förräns imorn, eller ah om ca. 2 timmar men antagligen kommer jag inte ha tid att blogga så mycket imorn så skriver det nu =)

Grattis bästa mändi! ♥

Hela 17 år är du nu(snart). Stor tjej och bara ett år kvar till körkort. Tänk va du ska få köra runt med mig innan jag får mitt egna haha ;)
Att vi har kommit varandra såhär nära nu under hösten är jag så galet glad för. Gå i samma klass som dig och tillbringa nästan alla mina dagar med dig är underbart. Våran sjuka humor och våra många skratt. Får bara ett leende på läpparna när jag tänker på det :) Mändix2=bääääääst

GRATTISGRATTISGRATTIS




Love ya' ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

ÅH AMANDA!! :D Vad glad jag blir! Tack <33

Galet roligt har vi, tänk Tarzan bara, haha! Så obeskrivligt glad att jag har dig!

Älskar dig (L)

2010-02-20 @ 21:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0