TopshopTopshopTopshop

Publicerat den: 2010-02-22, klockan: 19:11:49.
Nu har jag dukat och fixat inför imorn och ser att snön så sakta börjar falla igen! Känns som att jag har nämnt ordet snö i alla inlägg men det är en sån stor irritation för tilfället att man bara måste skriva något om det.. Så om ni inte har förstått det än så är jag ganska trött på snön?! =)

Har kikat på lite kläder också. Man blir så vår-sugen :o ser allt söta kjolar och linnen som man bara vill haaaa och sen så kollar man utanför fönstret och så ligger det 1 meter snö typ :) kul! Här är lite som jag gääärna skulle ha i min garderob


Kommentarer
Postat av: Ana

Mycketmycket fina grejer mandi :D

2010-02-22 @ 20:04:50
URL: http://anarodrigues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0