Avatar

Publicerat den: 2010-07-27, klockan: 00:36:51.
Nu har jag äntligen sett den omtalade filmen, och jag kan då säga att den var över förväntningarna!
Mina närmsta vänner har sagt att den inte alls var bra, sen har andra sagt att den var jättebra så visste inte riktigt vad jag skulle vänta mig, men gick iaf in med låga förväntningar för att inte bli besviken.
Och besviken var det sista jag blev..
JAG BARA ÄLSKADE FILMEN! I 3D blev den så otroligt bra verkligen och jag levde mig in som bara den. Satt och hoppa i biostolen ett par gånger för det var så spännande.
Iaf då, nu har jag äntligen sett Avatar och är inte den enda som inte gjort det!

Hmm ska kanske stänga av datorn nu. Alla dom andra tre ligger här och stensover bredvid mig så kanske dags för mig att naaana också.
Vi hörs imorn, eller idag då,
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0