fiiix

Publicerat den: 2010-07-23, klockan: 15:02:38.
Hejsaan,

Nu har jag duschat och blåst håret. Här i bakgrunden så springer mamma och moster hem som två stirriga tonåringar och kan inte bestämma vad dom ska ha på sig. Värre än mig tom;) hahah
Vi ska iaf åka t moster nu så där ska jag göra iordning håret och sen åker vi mot stan så ska jag till Ewe. Får se hur det blir ikväll men vi ska allt se till att d blir roligt! Kommer hem iatt nångång iaf för ska va barnvakt imorn!
Vi hörs senare:D pusssen


Kommentarer
Postat av: Ana

Sv: Taaack :D



du aaaanar inte hur mycket jag saknar dig gummen, verkligen hur mycket som heeelst :( (L)

2010-07-23 @ 23:18:25
URL: http://anarodrigues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0