movie night

Publicerat den: 2010-07-19, klockan: 00:43:04.

Hejsvejs;)

Nu åkte Evve precis hem. Vi har fetat oss med dricka godis och film hela kvällen. Vi såg på "Long Weekend" och sen efter den så dregglade vi lite till "Never Back Down". Sean Faris är ju bara såå snygg! Det tkr vi iaf haha :d

Har väl inte så jättemkt mer att säga idag.. Eller nu är det ju ny dag, måndag. Hmm idag, alltså måndag, så har jag ingenting inplanerat. Kan ju hoppas på sol så att jag kan få bättra på brännan lite. Är en riktig blekfis iår.. Har nog faktiskt aldrig varit såhär blek vilket känns mindre roligt. Får fan pressa i solariet sen innan skolan börjar om jag inte får tillräckligt med färg..

Nee nu ska jag sova, en dag imorn(idag haha) med!
pusssgodnatt♥

mkt underlig film hahah. jag och evelina fatta inte mkt och slutet var ju jätteroligt verkligen. ingen film som rekomenderas så starkt..

den här däremot..
den är inte ny men så grym, se den om ni inte gjort det. nog för att jag inte är nått för "slåss-filmer" men det kanske är killarna som gör dden här filmen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0