music is life

Publicerat den: 2010-07-15, klockan: 19:34:23.

Vad vore livet utan musik? Jag menar, jag lyssnar nästan på musik heela tiden och om jag inte gör det så sitter jag och nynnar på något. Folk som handlar av mig på Ica måste tycka att jag är konstig när jag sitter och småsjunger när dom medans dom handlar av mig haha. Sen skulle jag önska att jag kunde skapa musik också men det har inte direkt gått så bra än sålänge. Håller mig till färdiga noter och ackord och min gitarr!

Men iaf, nu är det så att jag börjar tröttna rejält på mina listor på spotify och jag behöver ny fräsch musik så kom igen, ge mig era listor? Eller det behöver inte vara på spotify, om ni bara har någon bra låt på minnet så släng iväg en kommentar:)
Här är min (favorit)lista om någon skulle vilja ha! [Länk till min Spotifylista]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0