Nu är det klart!

Publicerat den: 2010-07-12, klockan: 16:13:26.

Hejsanhoppsan bloggen!
Nu kör vi igen, på riktigt, med ny design och nya tag. Är så bloggsugen så vet nästan inte vad jag ska skriva nu. Under mitt lilla "blogguppehåll" så har det hänt väldigt mycket roligt som jag inte har skrivit om då. Midsommar, grill med vännerna, göteborg, shopping, jobb(som inte direkt kan klassas till det roliga, men jobbat har jag gjort..) parteey och mkt mer. Ska försöka att lägga upp lite bilder nu under dom kommande dagarna från saker jag har gjort och shoppingkap jag gjort;)

Nu till min nya design.
Vad tycker ni om den? Första gången jag har en design med två menyrader. (Jag vet dock att det ser annorlunda ut i olika webbläsare men om ni har vista så ser den högra menyraden bra ut medans om ni har xp så ligger den lite konstigt.. Ska försöka komma på ifall man kan göra något åt det annars får ni som inte har vista stå ut ändå;) )
Jag tycker iaf om det nya! Jag trivdes inte alls med den jag hade innan. Det var inte jag med dom färgerna o allt. Jag är ju lite konstig jag då så jag måste tycka om min blogg om jag ska vilja blogga typ. Jag skulle nog inte kunna blogga med någon färdig design som finns på blogg.se tex. Så otroligt tråkigt  och opersonligt haha.
Så jag får hoppas att ni också tycker om det lika mkt som jag! Har ju gjort om kategorilistan och där finns nu en "kategori" som är kopplat till ett specifikt inlägg. Det är "Lär känna mig". Där kan ni läsa om vem jag är om ni inte redan vet det då dvs haha. Så klicka er runt här på bloggen lite och kika och sen kan ni ju slänga in en kommentar hur ni tyckte att det blev?;)




Nu ska jag iaf hoppa in i duschen och sen bär det av till stan för att vara barnvakt till mina syskonbarn. Ska nog dock ta med mig kameran och gå på en fotorunda, så mamma får passa barnen;)
Vi hörs sen,
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0