nytt i garderoben

Publicerat den: 2010-07-15, klockan: 22:52:28.
Godkväll!

Nu är jag äntligen nersjunken i soffan efter besök på kyrkogården och en springtur. Första gången jag sprang på mktmkt länge men det kändes riktigt bra förutom att min förkylning inte riktigt är över.. Antingen är det min gamla som sitter i eller så är det nått nytt som spökar i kroppen.. Usch, på sommaren vill man vara frisk!

Ska snart krypa ner i sängen så man är utvilad till jobbet imorn. Slutar tre så blir väl ungefär samma uppdatering som idag skulle jag tro.
pusss & godnatt

det här söta korsettliknande linnet fick följa med mig hem sist jag var i göteborg. trodde aldrig att jag skulle köpa någon sånn men blev helt kär i den. älskar bara mönstret!
jättefin att matcha med antingen en hög kjol till fest, eller med ett par shorts blir det lite mer casual.
199:- på H&M

Kommentarer
Postat av: Ana

Vill bara att du ska veta att jag lever typ och att allting gick bra! Fortsatt blogga nu mandi, det ar braaaa! MISS U(L)

2010-07-16 @ 13:05:06
URL: http://anarodrigues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0