saknar dig redaaaan

Publicerat den: 2010-07-14, klockan: 10:32:46.
Godmorgon!

Inatt har jag sovit ut, äntligen! Har inte gjort det på jag vet inte när men gick och la mig typ 11 igår och gick upp nu. Har sovit som en stock men har dock drömt mkt haha. Förstår inte hur man kan få ihop allt galet ibland;) Hade fått jobbförfrågan nu när jag vakna med men har inte tid idag. Ska ju träffa min bästa kompis för sista gången på en månad eftersom hon ska åka till Portugal :( I'll miss you Ana♥ Får se hur det blir med d bara för dom kunde inte förräns i eftermiddag och då kan inte jag så ah vi får se:d måste ju bara säga hejdå på nått sätt iaf!

Nej nu ska jag äta frukost och fixa mig så hörs vi sen :)

snyggast i stan hahaha

Kommentarer
Postat av: Lina - Blogg VS. Blogg! Meld deg på?

Fin blogg :- )

2010-07-14 @ 11:27:45
URL: http://www.linaofc.blogg.no
Postat av: nour

fin blogg !

Har du list att fixa design & header till mig ?

2010-07-14 @ 13:29:55
URL: http://nourrebeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0