saturday

Publicerat den: 2010-07-17, klockan: 19:00:03.
Hejhej :)

Idag har det inte blivit mkt tid åt bloggen. Eller rättare sagt så har jag inte haft tillgång till internet. Jobbade till tre och sen åkte jag till mormor och där fastna jag tills nu ungefär:) Somnade hos henne en stund så just nu känner jag mig allmänt segt, sådär man kan känna sig när man sovit på dagen.
Är ensam hemma nu för mamma är i varberg så det blir nog att sätta på en film nu och slappa. Idag blir det ingen springtur för träningsvärken börjar komma.. Imorgon ger jag mig nog ut igen;)

hahahha är heeeeeeelt sluuut verkligen så inget roligt inlägg nu :D PUSSS

Kommentarer
Postat av: linda

Hej! Skulle vara jättesnällt om du röstade på mig här:

http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=TUM5pXjOfEp4VNQmLws05TITFm3QtFGBXS6CofOHh3B4FPdOCLL5#shoeGallery

Rulla ganska ner långt på sidan så hittar du "röstlappen"

Om du gör det så lämna en kommentar i min blogg så LÄNKAR JAG DIG i ett i mina inlägg längre fram! :)

kramar

2010-07-17 @ 19:19:02
URL: http://lindaajivsater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0