semester!

Publicerat den: 2010-07-18, klockan: 17:09:39.
Halllå!

Nu är jag ledig. Ledig i två hela veckor. Tror inte ni förstår hur skönt det känns. Helt underbart! Nu ska jag bara njuta och vara med dom jag tkr om mest.(och sova, det får jag inte glömma bort haha)
Kom nyss hem från jobb och lunch hos syster. Mamma e kvar där så sitter här hemma o slappar. Ska nog med mina kusiner på bio ikväll, se Eclipse för andra gången woohoo ;d älskar den ju bara!

Gårkvällen då. Galen kväll asså hahahaha. Åkte till trollhättan med Ewe, Pontus, John och Andreas. Det var inte så mkt folk men vi lyckades allt ha roligt ändå. Vägen hem vill jag inte prata om ens en gång hahahhaha, så jävla störda killar asså :D jag och Ewe bara skratta åt dom

Nej nu ska jag nog ta en powernap,
vi hörs sen, pusss

jag och ewe(inte en bild från igår men ändå hahah)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fina är ni!!!

2010-07-18 @ 22:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0