smultron hjärta

Publicerat den: 2010-07-19, klockan: 23:00:04.
Hellluuu,

Nu är jag hemma efter en helkväll hos mormor. Åt våfflor, smultron, kakor och drack saft i mängder. Sen kom min morbror också så vi satt och prata en lång stund. Kvällen avslutades med övningkörning till ställen vi typ aldrig hade vart på. Hittade massa ställen som jag bara måste åka t o fota! Låter kanske inte så roligt men det har vart en lugn och skön kväll iaf. Ibland behöver man sånt med :)

Vi såg på Lotta på Liseberg också. Blev så sugen att åka dit snart igen. Jag menar när var jag där senast. Typ hmm.. Första veckan på sommarlovet. jag brukar vara där typ tre fyra ggr på en sommar. Ska ju t gbg denna veckan iaf men det blir nog inte Liseberg. Gothia håller ju på så det är väl gryyymt mkt folk. Och på Liseberg ska man försöka pricka in de dagarna när det är mist folk annars är det inte värt pengarna haha.

Nu blir det lite bilder så skriver jag nog nått mer om någon timme,
pusss



M I S S     Y O U



Kommentarer
Postat av: Vonskareng

Gosh det där ser gott ut!!

2010-07-20 @ 00:10:20
URL: http://Www.metrobloggen.se/vonskareng

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0