tisdag

Publicerat den: 2010-07-20, klockan: 11:30:46.
Godmorgon :D

Idag är jag uppe liite tidigare än igår. Eller jag har faktiskt varit vaken i typ två timmar, duktigt :D Och när jag stod upp så var det strålande sol och jätteskönt ute, och nu då när jag tänkte åka till stranden så blir det massa jävla moln :( funderar på att åka ner en stund ändå. All färg är fan borta. Jag solade ju ganska mkt då i slutet av maj/början av juni när jag hade vattenkoppor(vilket inte var så bra för nu har jag massa vita ärr över hela kroppen) och då fick jag ganska mkt färg vilken är helt borta nu.

Nu ska ajg göra mig lite frulle iaf och sätta mig framför tven och se på Americas Next Topmodel. Har nog sett alla säsonger flera gånger om men jag älskar det verkligen haha;d Och det traggar mig för min träning, ska bli smalsmalsmal nu;);) nej men lite mer muskler ska det bli iaf:d
pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0