tröööötttt

Publicerat den: 2010-07-25, klockan: 22:43:54.
Godkväll!

Nu är väskan äntligen packad ochjag sitter här och slappar. Ska snart gå och lägga mig för imorn blire upp tidigt. Syrran hämtar oss klockan 7 så måste typ gå upp klockan 6.. bläää men jag kan iaf sova på tåget sen vilket är bra :)
Som vanligt så har jag packat ner mkkkt mer än vad jag behöver. Dom andra tre har små dragväskor och min är enoooorm i jämförelse.(och fullproppad med allt från kläder till smink och olika skärp) Måste ju har lite valmöjligheter så en stor del av garderoben fick följa med. Sen är det ju kameraväska och dator och allt tar ju lite plats så.

Och som jag skrev så ska datorn med så jag kommer kunna blogga dagarna jag är borta. Har egentligen mest med den för musik och att kunna lägga in bilderna  från kameran. Men lite bloggande ska det allt bli också, så vi hörs imorn förmiddag och då sitter jag på tåget till huvudstaden;)
pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0