tisdag

Publicerat den: 2010-07-13, klockan: 16:28:03.
Hallå:)
Jag som sa att jag skulle blogga mer senare igår men då blev det inte, och för en gångskull så har jag en anledning till vf det inte blev så. När jag efter många om och men kom hem från Lysekil så åskade det och blixtra i mängder så det var bara att dra ut alla eluttag och telefonen o allt så jag gick och la mig typ direkt:)
Men jag älskar åska, så himla mysigt o sitta i mörkret och bara lyssna på mullret och se när himlen lyser upp av blixtrarna. Ana tyckte jag var lite konstig som tyckte så, hon var livrädd igår när det drog igång hahah;)

Nog om det!
Har jobbat idag och har nog aldrig varit så trött som jag är idag:o ögonen ville inte hålla sig öppna så har fått kämpa med det hela dagen hahha. Sjukt mkt dolk har det vart också, folk handlar mat som bara den och det är såhäääär mkt sommargäster nu. Men det går fort när man har mkt o göra iaf :D

Nu ska jag sätta på någon bra film som jag kan somna till. Skriver mer senare idag, pusss!

stomp the yard kanske;)

Kommentarer
Postat av: ella

fin blogg :)

2010-07-13 @ 18:38:03
URL: http://oje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0