friiiday

Publicerat den: 2010-07-16, klockan: 17:28:10.
Hallå :)

Blev ett litet sent inlägg nu för har varit och storhandlat med systrarna och nu ska dom laga mat. Jag beställde grillat idag så det ska bli mumms. Blir till at stanna här ikväll för mamma skulle ha lite folk hemma så orkade inte vara där och eftersom jag ska jobba imorn(igen..) så kan jag inte hitta på nått annat heller. Men skönt med en hemmakväll också :) Jobbar ju både lördag och söndag vilket är lite segt men sen har jag semester :D woohoo. Ska bli helt underbart att bara tadet lugnt i några veckor utan några måsten.

Nej nu ska jag passa barn antar jag haha, vi hörs senare
pusss


under min semester blir det ett besök i den kungliga huvudstaden, stockholm asså. ska åka dit med mamma och mina systrar och då blire shopping, wiihoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0