regniga måndag

Publicerat den: 2010-07-19, klockan: 13:29:55.
Morningmorning :)

Oj va länge och gott jag har sovit inatt. Det var längesen det hände. Ändå försökte jag stå upp vid nio för att ge mig ut på en morgonjogg men det regna så var inte alls så sugen på det. Idag känns det som riktigt bakväder. Grått och trist. Innomhusväder helt enkelt! Är så otroligt sugen på cupcakes.. mhmmm eller kladdkaka. Nått får det bli idag, nått onyttigt och gott!

Neee jag bara babblar på just nu. Skriver massa onödigt som ingen bryr sig om :D
Ska grejja lite nu, pusss



Kommentarer
Postat av: Emelin

Hej ! Jag är verkligen ledsen om detta stör dig men jag skulle vara otroligt tacksom om du röstade på mina skor i nelly tävlingen ! Skulle betyda jättemycket, för att visa min tacksamhet så länkar jag dig, skicka en kommentar att du röstar så jag vet vilket namn jag ska länka (bloggadress såklart)



Rösta gärna på båda !<3

Tack på förhand !

2010-07-19 @ 15:08:43
URL: http://meaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0