negativ? en aning kanske..

Publicerat den: 2010-07-21, klockan: 19:13:34.
hejhej :)

Idag har det inte blivit mkt bloggat för min del. Vet inte vad jag ska skriva hahah för meningslösaredag än idag får man leta efter. Har verkligen inte gjort ett piss. Är något fruktansvärt fotosugen men har ingen insperation och kommer inte på något som hade varit roligt att fota för tillfället.. Måste åka någon jäävligt långt ifall jag ska komma dit jag vill fota och det orkar jag inte just nu:( kommer ju ta flera timmar typ haha o det är så tråkigt att köra moped.

Sitter här i min ensamhet och funderar på vad jag ska hitta på.. ÅH får damp på mig själv. när jag e ledig så sitter jag bara här och har tråkigt och när jag jobbar så är det så mkt roligt jag skulle vilja göra:( längtar t nästa vecka så man kommer hemmifrån lite. behöver det känner jag!

hahahha oj va posetiv man kan vara här:D jag är bara väldigt lat får jag väl erkänna. Orkar inte göra nått även fast jag verkligen skulle behöva göra en massa. Vissa danar finns det massa energi och andra så är det väldigt slappt haha.
Okej måste tillägga en jävligt irriterande sak. MIN EXTERNA HÅRDDISK HAR PAJJAAAAAAAT. vet inte om jag ska skratta lr gråta. Hade huuur mkt kort som helst på den. Förstår inte. Datorn känner av att den sitter i men det händer liksom inget mer sen. ÅHHH :(

Nej nu ska jag försöka göra något vettigt här hemma så slipper ni höra på mitt tjöt haha:d
pusss

Kommentarer
Postat av: ewe

sv: jaha HAHAHAHAH! jag trodde du mena en fråga, hahahaahah :D

2010-07-21 @ 21:32:03
URL: http://ewiss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0