friiiday i'm in löööve

Publicerat den: 2010-07-23, klockan: 11:41:38.
Hellluu:D

Gårkvällen var väl helt okej! Lite tråkigt att vi skulle hem när allt drog igång men en rolig kväll med Ewe & Oliver ändå:d såklart glömde båda och o Ewe att ta kort även fast båda hade kamera med sig -.- så smarta!
Iaf så var jag hemma i hyfsad tid igår så gick och jag mig direkt för va galet trött så det blev inget inlägg då. Och det här lilla jag skrivit har nog tagit en timme haha. Inte så jättemkt att skriva om gårkvällen:D

Idag ska jag iaf t Ewe så blire lite party vilket var ett bra tag sen så det ska bli kul. Men det blir lite senare i eftermiddag så nu ska jag bara ta det lugnt och duscha o lite såå.
Vi hörs sen iaf, pusss

drack Vitamin Well igår, mhmhmhm löööve it ♥

Kommentarer
Postat av: ewe

sv: nu kör vi! ;)

2010-07-23 @ 12:08:58
URL: http://ewiss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0