18 Juni

Publicerat den: 2010-06-18, klockan: 10:40:43.
Godmorgon :D

Eller den är kanske inte så god egentligen.. Har sovit typ 3.5 timmar inatt..
Igår runt tio gick jag, Ana och Ewe till Wille med Zanko. Vi skulle se på film o bara ta d lugnt. En riktigt rolig natt men är verkligen helt DÖD idag. Liiite för lite sömn för jag var tvungen att gå upp åtta för jag hade lovat syrran att vara barnvakt till mina söta syskonbarn.
Nu har vi typ precis ätit frukost och snart ska jag ta på dom kläder så ska vi ut på stan en sväng. Ska köpa glass o skämma bort dom litegrann tänkte jag;) Ganska grym moster ändå!

Nej nu ska vi dra snart tror jag, pusss

min stora kille♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0