2 Juni

Publicerat den: 2010-06-02, klockan: 13:34:59.
Hejsan,

Nu har jag inte vart i skolan på mer än en vecka. Det börjar bli väääldigt långtråkigt här hemma nu kan jag säga.. Inte ofta man längtar till skolan men det gör jag nu. Eller jag kanske mer längtar till mina galna kompisar? Ja det tror jag iaf haha ;)

Kom precis in efter att ha legat ute o pressat i flera timmar. Borde egentligen inte sola pga prickarna men jag kan inte låta bli.. Det är helt underbart väder verkligen, älskar det. Det är den 2 juni och solen skiner, sommarn har kommit eller vad tycker ni? En sak som jag är lite besviken på mig själv över är att jag inte har badat i havet än :o jag brukar alltid bada först av alla tidigt i april men inte iår inte. Aja ingen katastrof direkt men ändå ;)

Nu ska jag äta och sen lägger jag mig nog ute en stund till, hoppas ni har en bra onsdag, pussss

saknar min brud som är i greekland mktmktmkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0