bildlöst inlägg

Publicerat den: 2010-06-17, klockan: 11:05:11.
Hejhej,

Nu är jag hemma.
Blev inte många inlägg igår men det var som sagt fullt upp. Gårkvällen blev väl okej. Det blev inte alls så kul som jag hoppades men var med dom bästa så då kan det ju inte bli tråkigt iaf. Så inatt sov jag hos Ana men när hon skulle t jobbet idag så åkte jag hem, ganska tidigt då. Och det känner jag var väldigt skönt, sitter hemma nu och bara slappar järnet. Håller på o göra frullle också, kokar ägg o mackor. Sjukt hungrig haha :(

Aja ska äta nu och sen ska jag nog hämta paket på Ica, tror min reflexskärm redan har kommit :D
pusss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin blogg :)

2010-06-17 @ 11:56:31
URL: http://sofiaemilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0