Friiiday

Publicerat den: 2010-06-04, klockan: 12:07:03.
Halllå bloggen!

Bra det går här.. Sämre uppdatering har jag nästan aldrig vart med om. Men vad ska jag skriva. Jag ligger hemma hela dagarna och gör ingenting alls. Ganska bra vecka att bli sjuk ändå ;) kan sola varje dag. Fast jag måste samtidigt vara försiktig så jag inte får massa ärr men jag kan verkligen inte låta bli att gå ut när det är så fint väder.

Idag har jag legat ute i en och en halv timme redan och det blir nog en timme till tror jag. Sen ska jag fixa mig lite och åka t syrran och mysa ikväll. Ska försöka ta outfitbilder som kommer upp här innan jag åker också, så kan det kanske bli ett roligt inlägg för en gångskull ;d

Ne nu ska jag gå och göra mig ett glas vatten med massa isbitar i och lägga mig ute en stund till så hörs vi sen,
pussss

FÅR JU INTE GLÖMMA SÄGA ATT JAG SKA KÖPA KAMERA ÄNTLIGEN :D En Canon EOS 500D kommer det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0