leeedig i typ en och en halv vecka, woohooo

Publicerat den: 2010-06-14, klockan: 12:10:44.
God förmiddag alla läsare,

Jag som skrev att jag skulle blogga direkt när jag vaknat. Det gick ju sisådär.. Skulle ju vara barnvakt idag och lilla Elin kom typ nio så sen dess har jag varit vaken. Och nu vakna hon precis efter ha sovit i typ en och en halv timme. Under den tiden så passa mamma henne så jag åkte till Ica och fick mitt schema för sommaren. Börjar inte jobba förräns nästa onsdag så är ledig ett bra tag nu vilket är riktigt gött :d kommer kunna umgås med mina kompisar och bara slappa med sovmorgnar, HÄRLIGT!

Nu till gårdagen.
Fick inte så många bilder(tyvärr) och alla jag fick var ju mer eller mindre oseriösa hahah. Så blir inte så många som jag lägger upp men några ska jag ta mig friheten till att publicera;)


HAHAHHA jag dör :(



laaaagom våta.. och så jävla snyggg är jag hahahahhahahaha som sagt inte många seriösa bilder

där jag inte våga gå in...


b&j♥

och tillslut fick emil med oss i kållerado när vi typ precis hade torkat efter flumriden hahaha ;( men dagen var topppen bra, så tack ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0