Lördag

Publicerat den: 2010-06-19, klockan: 11:56:18.

Morning =)

Oj vad jag har sovit inatt.. Gick o la mig typ elva igår och vakna nu precis. Så jävla trött verkligen så det var skönt. Men är inte riktigt vaken än haha, ligger i soffan o ser på tv. Allt handlar verkligen om bröllopet men jag tkr det är mysigt att kolla på. Jag menar igår när det var nån konsert i konserthuset så satt jag och lipa här för att det var så fint:') jag vill också på bröllop!

Nej nu måste jag vakna till liv här och äta frullle och sen måste jag fixa mig lite smått. Ska iväg med mammsen och en liten del av släkten lite senare idag så det ska bli mysigt. Bara det spricker upp lite så det blir lite finare väder!
Okej, frulle nästa!
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0