new in

Publicerat den: 2010-06-09, klockan: 23:20:04.
Halllåå,

Nu har det vart dåligt med bloggen de senaste dagarna. Har jobbat och haft fullt upp bara.
Idag däremot har jag vart i skolan och gjort två prov till o börja med haha. Får hoppas att det gick bra iaf, känns lite sisådär men.. bläää men det var dom sista proven i etttan för i övermorgon så går jag på sommarlov och slipper skolan i flera månader :D Så himla underbaaaaart så det finns inte. Men har morgondagen kvar men det är typ bara klassdag vilket är gooottt. Bara vara med klassen och mysa ♥

Ah kom av mig lite hahha. Var iaf i skolan idag då och sen gick jag hem till Ewe och va med henne och Ana. Så sjuuukt längesen var det, saaaknat er! Skön eftermiddag iaf med skrattt och prat. Sen efter det drog jag till Torp och shoppa litegrann ;d vart en fullspäckad dag idag så nu är jag heeeeeelt slut verkligen. Ska fixa med kameran lite och sen ska jag sooova. Ska upp ganska tidigt imorn för ska och kolla på min kusins skolavslutning tror jag, om det inte regnar vill säga =)

Nee nu ska jag lägga upp bild på det jag köpte idag och sen blire natttaaa, pussss

(okej mobba mig inte för den konstiga bilden men orkade inte hänga upp allt och ta bättre kort så detta får duga ;) )
Jeans - BikBok
Svart pösígt linne/klänning - H&M
Backless braa & bandeau bh - Lindex
Klänning(♥) - Nelly.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0