nu blire bildbomb

Publicerat den: 2010-06-18, klockan: 20:36:06.
Nu kommer en massa bilder från idag;)

Blev en sväng på stan med mina små grabbar. Satt i lekparken i säkert 45 minuter o putta en gunga, wooooho.. Nej men hade en mysig förmiddag med dom!

Och sen blev det en härlig eftermiddag med mina bästa vänner. Fish&chips i solen, mys i parken och som ni ser på sista bilden, fågeljakt hahahah.
Har haft en grym dag men just nu vill jag bara sova. eller nej, ska lägga mig i soffan med en chipspåse och se på programmen om bröllopet imorn. Nog för att jag är så trööötttt på allt tjöt om det men idag har ju alla på sig fina klänningar och så :D Vi hörs senare tror jag,
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0